dag1- om mig

Jag heter Minna Johansson och är iallfall 13,5 år, dom flesta kan se mig som om jag kan bli sur hur lätt som helst, men så äre bara ibland(A) haha, tardigt det där lät..
Jasiiini, jag kommer från Västerbotten, halv finsk,halv svensk. Mitt liv har inte alltid varit perfekt om man säger så, ajja. Jag har 3 syskon, Robin, Kim, och Hanna. 11,23, 30. Föräldrar- Mona, Kalevi. 48, 52
Jag bor hemma i Ursviken med mina päron, och Robin.
Ehmmm, jag har gått på yttreursvikskolan tills nu när jag började på Ursviksskolan för att gå högstadiet!
Mitt liv på yttre var väl inte det bästa, fanns bra och dåliga stunder,men vännerna var super!
vet inte vad jag mer ska skrvia så det här får räcka!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0