sjukärintekulattvara

TJULULULU!

Har varit sjuk sen måndags (FEBER,HOSTA,OSVOSV) och började med att jag drogade mig med 7 alvedoner på första dagen, 4 igår, och bara 2 idag! Men känner nu att jag börjar få ont i huvve så det kommer nog bli en 3dje ändå, ajja, kom nyss ur duschen, hadde hårinpackning osv, imorgon skulle jag vara med några men det kanske inte blir eftersom jag mår inte helt PRIMA. Men jag får tamefan hoppas att jag blir frisk innan fredag för då ska jag va med Fille, Ludde, Lovisa,Frida, Angelica osv! Sen blire att vara med Lovisa hela helgen! SOFT
Förresten ni! Jag ska ju göra om mitt rum och nu har vi börjat måla tre väggar i mitt rum vita, sen på fredag ska vi tapetsera fondväggen! Sen ska jag köpa annat shit typ hyllor,tavlor,gardiner osv till rummet!
Men nu ska jag ner och ta en alvedon, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0