helgen;

tänkte berätta lite om vad jag gjort i helgen..
fredag: Var med macke ett tag,sen drog han till sthlm samtidigt som dom sjussa mig till sörböle.
Var där med några! trevligttrevligt! Sen där vid halv 11 drog jag till syrran
och sovde över där för orka typ int dra hem..
lördag: Vakna 8!? skulle sköta Ester typ 10 min bara.. Mamma hämta mig vid 11 ksk? for på
solbacken osv, fick med mig hem lite stufffs. Kom hem där vid 2 och drog senare på kvällen
till Lovisa som fyllde fjåårtis och var med hon,rebecca å frida.
Sovde även där, men dom tyckte inte jag avr så sociala den kvällen..hehe..
Somna vid 2-3!
söndag: Vakna först kl 6 hade ställt på väckare;o ,men somna om tills typ 20 över
10 för en viss LOVISA NORGREN som vaknat typ 8, kom och väckte mig å rebecca?!
Sen hade nog på nån random låt på hennes 1800-tal mobil! Så int kunde man fortsätta
sova, nejnej.. käka lunch vid 12, sen satt vi vid datorn, prata osv sen tills mamma
kom å hämta oss halv 3 ungefär!
Har typ nyss käka och ska strax vara med alicia!
PUSSSAR
varför dras jag just till dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0