dag2- mina bästa vänner

Mina allrabästavänner är Joanna Ruljeff och Emmy Holmström. Joanna har jag känt sen vi bara var några månader, och Emmy har jag känt väl sen när vi var 4 kanske..  Dom har ALLTID funnits där för mig, när jag även haft det som svåras, går och prata med dom om vad som helst.. älskar dom mest av hela mitt hjärta! ÄLSKAR ER!
EMMY↓
JOANNA↓
Lite bilder från våra minnen;

Sen har jag även andra vänner som står mig nära!
Sofia Nordlund: Min bästa kramkompis, älskar henne otroligt mke. Tack för att du finns gumman!♥
Rebecca Lindqvist: Älskar dig... hehe.. puss♥ btw ,varför bo så långt bort?!
Lovisa Norgren: Samma här? Varför bo långt bort? Älskar dig gumman!♥
Alicia Holmqvist: LOVEYOUGUMMANMIN!♥
Janna Claeson: Kanske inte dom närmaste kompisarna, men kommer väl snart?♥
Ellen Södermark: Nu fåru fan skärpa dig? Flytta hit NUUU. Vi föralltid♥
Beatrice Lindh: Känns som om vi känt typ varann i bara några månader?! MÅSTE VARA MED DIG SNART GULLUNGE!♥
Andra som också står mig nära av killarna är väl mest Johan, går å prata med den pajken över allt!
Finns Arvid, Grenholm,Macke osvosv också

Kommentarer
Postat av: sofia:]

puss på dig sötnos<3

2011-01-24 @ 23:36:49
URL: http://hihisofia.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag älskar dig sjukt mke med Minna! (L)

2011-01-26 @ 16:49:52
URL: http://joannabusar.blogg.se/
Postat av: anja

Diss alltså.....

2011-01-27 @ 19:52:17
URL: http://byelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0