sate i gate

Sjuk idag(också)..
Igår var jag med Marcus,det var trevligt som vanligt!  Vi drog bla på coop och köpte lite saker som vi sen tjocka oss med! hehe.. Tänkte slänga in 10 saker som ni inte visste om mig;

- Jag älskar verkligen mjölk
- Jag måste alltid ha med mig min mobil, precis ÖVERALLT. toan, middan osv!
- Jag måste hålla i någon om jag ser skräckfilm.
- Jag känner mig tvingad att ha korta naglar fast en sak jag VERKLIGEN INTE VILL!
- Hatar att vara tyst.
- Om jag ser en film jag redan sett MÅSTE jag berätta vad som kommer hända..
- Är beroende av facebook
- Älskar verkligen gröna äpplen
- Byter tröja nästan varje dag. Men oftats, känns tråkigt att ha samma kläder varje dag
- Om jag lyssnar på musik kan jag inte ha lågt ljud, måste ha ganska högt annars funkar det int


Kommentarer
Postat av: tova

sv; Tyst minna, du är snygg :O

2011-02-04 @ 18:23:37
URL: http://tovamaria.blogg.se/
Postat av: tova

sv; Tyst minna, du är snygg :O

2011-02-04 @ 18:23:43
URL: http://tovamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0