I love you like a fat kid loves cake

Asså varför går min statestik ner..?:( känner mig depp nu, cuttcutt.. hehe skojja! Men igår var jag iallafall hos Marcus och då kom hans lillasyster in med 2 paket och sa att dom var till mej! Ena glömde jag där med det var iallfall en tavla där hon hade skrivit typ: Till minnah, jag tycker du är jätte snäll, helsningar Emilia osvosv! Skit gulligt! Sen fick jag även ett halsband av henne och jag ville först inte ta emot det, för det kändes typ dumt, för tänk om hon vill ha det senare! Men då fråga jag typ är du riktigt säker hon ba ja! Här får ni allafall en bild på halsbandet!

Vid ett drar jag till Alicia och slaggar där! GRYMT!
Skriver sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0