Svaren!

Nu kommer svaren från min frågestund!



 emil

din största hemlighet!!
Jadu,jag har typ ingen :)

 faka

är du stolt över din body:D?
Klart jag är,jag älskar den värkligen;)
Fast neee


 Arrebooi

gillar du cola ?
Sådär,mer fanta:]


 Arrebooi

vilken godis gillar du mest?
Hhahah,många men mest choklad iaf:]

har du kul?
Jag har jätte kul!,nae. Jag är sjuk..

G

Heej:) varför har du en frågestund?
Kände att det var dags,jag har läsare
inne på min blogg,men dom komenterar
typ aldrig,så nu fick ni en chans!


vad haru för intressen?
Kompisar,squash osv

vad gillaru för djur?
Vi har en chihuahua:)

tycker du om fanta då?
Mer än cola iaf;)

kan du säga tre läsker i en mening?
JOODÅ

beskriv dig själv med tre ord?
snäll,rolig,het. hHAHA :D

beskriv din bästis med tre ord?
snäll,snygg,och bäst!

vad gör du? :)
Inte så mke.är sjuk. dudå?:]

vad är ditt favvoämne i skolan?
Måste nog vara idrott!

vilken skola går du på?
Ursvikskolan,den som brann ner

ska jag tipsa din blogg på min blogg? :)
Hahha,görså. Men får jag veta din blogg då?;)

mvh G

 kjljnöl

vem tycker du är het?
MÅNGAAA

 Emilia

vad är det roligaste du vet?
Att vara med dom som är bäst:D
jag har ingen blogg:P
k:)

 
stina

Bästa bloggen?
Det är många :)
Vilka bloggar brukar du läsa?
joannaEmmy ,  kenza , kissie , osv :)
Kissie eller kenza?-varför?:D
Kenza, hon är en skönare person :)

 chaltu

Livet snurrar runt.. som jorden gör! men vad skulle du har gjort om din sista dag var idag?? (haha fatta du):DD
Jag skulle farit någon stans med alla mina
vänner ,och haft kul. Självklart
familjen också!


 angelica

heej äruu på g med någon ? <33
Neeej 

angelica

älsakr du mig som kompis eller syrra ? <3<3<3<<3
Vad menar du?:)

 
Olivia

Skulle du kunna kolla min blogg??
Det skulle jag ;)

 mika

gillar du min blogg?
omg,starwars?;)
kan du inte göra ett videoinlägg nån gång:D:D:DD:D:?
om jag vill,och orkar
skräckfilm eller komedi?
Skräckfilm på kvällen,komedi på dan
sandstrand eller skidbacke?
bådeoch:),älskar skidor,och älskar solen!
favoritämne i skolan?
Idrott ff
vad ska du rösta på i skolvalet?
det vet man aldrig
godis eller chips?
godis
vad är du hellre:fjortis eller emo?
Fjortiis
kan du svara på alla dina frågor nu:D?

det har jag redan gjort;)
 simon

gillar du filip SÅ
Som kompis ja:)


anonym

hur många läsare brukar du ha?
runt,40:(
vilka bloggar läser du?
Har jag redan svarat på
den bästa bloggen du brukar läsa?
har jag också redan svarat på

HAR DU INTE FÅTT NOG MED FRÅGER NU?
det tror jag nog:)

chaltu

finns det någon som du gillar/käri?;)

Mae ,inte direkt :]


HOPPAS NI BLEV NÖJDA MED SVAREN!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0