AWWW,GULLUNGEVILLE. Fattar inte hur gullig man får vara du ,jag älskar dig gubben min:*

Jag lovade ju igår att lägga ut bilder på vad jag köpte.
Också tyckte jag det var lite länge sedan jag hade en
bild bomb,eller?;)


                           Även dagens outfit;*
 
Kofta/hoddy?- BikBok- 299spenn
Svarta jeans- Cubus- 199spenn

Och nu kommer bildbomben!










Awww,så där låg Villegubben nyss på min axel;*

JustJa,får ju inte glömma att i fredags såg jag,Joanna och Emmy
skräckisar! scaaryyy... Och då proppa vi i oss dom här sakerna!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Men nu ska jag kanske slå på en film,vi börjar
10 över 10 imorgon,sen så ska vi till stan och se
nå shiit. Och efter det ska jog,joanna,emmy stanna
på stan ett litet tag och kika runt lixoom=)
HEJDÅ,ÄLSKARER;*

Kommentarer
Postat av: sofia;]

så söta?;D<333<

2010-09-23 @ 22:20:31
URL: http://hihisofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0