Viintertiiid


Ställ bak klockorna en timma bakåt! VINTERTID YOY KNOOW. Haha,sitter just nu iallafall å fikar. Och igår så gick jag,sofia å angelica buslrgodis;$ Men sen så skulle vi gå å knacka på Axelsson, haha som var med Wille L. Så vi gjorde det ,men sen så stängde dom ,men vi gav oss fan inte så vi gick upp på berget å kasta godis på hans fönster,men då tog han fram sin soft.. så vi typ sprang som fan,så vi blev av med dom tt litet tag(A) men sen så när vi gått på nåra hus å knacka på ,så kom dom fan å typ börja sjuta på oss! inte kul,fast JOO. Men sen så kom Angelica på att na tappat sin mobil,så då gick vi upp i skogen där vi tur hitta den i mörkret! men sen så orkade vi inte gå nå mer,så vi gick till Axelsson igen ,å då var vi på hans rum. Och vill ni veta en sak vad han gjorde med vårat godis?! Han blandade ihop allas godis,sen så hade han tvål å vatten i det. Inte kul..hahah jag å Emil hade kuddkriig, för han e typ as rädd om sin säääng,stackarn;] Haha,men nu ska jag fortstätta fika,sen ska jag nog dra till Sofia ,så vi höres. Pusss

Ni får 2 bilder hur jag ser ut just nu,inte ok..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0