Julklappppppppp

Haha,börjar tänka på julen. Så jag tog och kollade på nya mobiler,och jag ville först ha en sony ericsson x10..blablablaa.Men sen så hitta jag min äkta kärlek,ne skojja men såhär ser den ut!

En sony ericsson vivaz pro u8i !.

Och sen i juklapp har mamma sagt att jag får fundera över vad jag vill göra åt mitt rum,som jag har tjatat på så mycket! Så ska typ nya gardiner,matta,tapet osv,niiiiiice! Men nu ska jag och mamma på konsum och köpa kakao,för jag ska göra chokladbollar(A)

Kommentarer
Postat av: huubert

du är så vaker utan spakel

SNYGING



bli ihop?

2010-10-18 @ 18:26:30
URL: http://klockren.nu
Postat av: huubert

ÄLSKAR DIG MINNA! seriöst, du är mitt allt!<3

2010-10-19 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0