Tillbaka!

Tjuulululululu. Kom hem typ där vi 20 över sen så har jag lekt datanöööööörd. Orkade inte fara till skoljävlen idag för jag har världens träningsvärk och ont i hela jävla kroppen! Ajja, igår efter vi hade spelat alla matcher så droog vi ut på stan och först så for vi på nån thairestaurang och åt buffe! Sen så gick vi in på nå köpcentrum ,och då gick jag in på NEW YORKER!! Asså fan vilken affär! Och bääääst också! Dom har serriöst världens bäästa klädsmak vill ja lova! ajja, så jag lägger ut bilder på vad jag köpte där, men jag ahde lite brottom så hann bara köpa en tröja och armband men bättre än ingenting!



Tröjan gick på 129


Armbanden gick på 59




Peeaacce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0