tack för alla söta människor, tack för alla underbara


Nu tar jag och lägger mig och sover! Jag har sjukt ont i ögonen, BTW; om ni vet någon som har ögoninflammation,så ska ni fan inte vara nära den! DET ÄR FAN INTE KUL VILL JAG LOVA,för jag var vid Ester och hon hade ögoninflammation,och då tänkte jag bah; AHH,inget kommer hända så det är lungt,men chilla! Det är det fan inte allste ,fyfaN. Inte skönt,mamma skulle fara på apoteket idag på vägen hem men hann int,så hon göre imorrn istället,för jag kommer ändå vara hemma från skolan... man får inte vara på skolan om man har ögoninflammation.. Ajja,nog skiit om det. Ska gå och lägga mig och sova. Så ni får hare bra,och sen så höörs vi!

PEAACE OOUT


Kommentarer
Postat av: sofia:)

krya på dig sötnos!;*<3<3

2010-11-08 @ 22:43:00
URL: http://hihisofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0