Ljug lite mer tack.

Hade nyss ganska roligt med pappas kamera! Så i slutet av det här inlägget får ni lite bilder. Asså jag har verkligen INGEN BLOGGORK idag,och dessutom så tror jag att jag är sjuk,har ont i mellangärdet,och fruktansvärt ont i huvudet,och förkyld,fan inte kul vill jag lova! Plus att nästa helg far jag ju till Norrköping med squashlaget,och man får väl hålla tummarna så att jag inte blir sjuk!! Och idag har vi också träning men vet inte om jag kan fara. Ajja,nu får ni bilderna







Men tror att jag ska gå UT och fota nu,så vi hörs!
PEEEAACE





Kommentarer
Postat av: sofia:)

hihi din hand rör alltid håret;]

2010-11-07 @ 19:51:03
URL: http://hihisofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0