Kickass

Heeeeej!

Nu sitter jag typ hos EmmyGummzan.
Vi typ nördaar låtar. Nee det gör vi int. Jo det gör vii.
Emmy flabbar söndeer,Not funny vill jag sägaa er!
Men hon typ spelar sweetchildonmind,
som hon lärdee sig i förrigår.
(Hhahahaa)
Hennes parents är och handlaar tiip.
Så hon måste
vara barnvaakt..
Men sen ska vi typ draa till mih och Chilla,
eller så ska vi baaka.(Som vanliit)
Men jag kan säga lite lite grejeers som jag ska
göraa på loveet,och grejer som vi ska göra i veckan.

I veckan:
* Tisdaag:
Vandra runt scoutsjöön med Emmy.
* Onsdag: ''Kom som du INTE är''.
* Torsdag: Släptågeet.
* Fredag: EXAMEN ,Det gillas.


Loveet:
* Lördaag:
Joypeeak meh Emmy!
* Söndag: Emmys pappa
                            |
                            |
                            |
                            |
                            |
                            |
                            |
                            |
                            ↓
                        Onsdag

* Sola,badaa,Kompisaar:D
* Fylla år den 17/7!
                                  ( Norrköping)
* Stockholm, Grönan,Kolmården.

Kraaam,Nu ska Emmy hjälpa mih och
göraa en header:D
Pösspöss<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0