Frågestunden

Nu är frågestunden avslutad.
Här kommer svaren!
 
EMMY

Vilka bloggar följer du? 
www.kissies.se       
www.emelybloggsida.se
www.rebeccalindqvistwebblogg.se
www.moaegholtblogg.se
Tror inte jag glömt ngn?

Vilken är din favorit? 
*Film? Twilight,whip it.     
*Tv-program? The hills,disaster date.
*Blogg? Alla som jag sagt jag följer!
*Kändis? Har ingen favorit.
*Årstid? SOMMAR FOR THE WIN!

Vilken bhstrlek vill du ha när du blir vuxen?
80b-c. Ganska stort iaf.

Randomlover<3<3

Är du kär i mig? Naee,men du är sööt.       
Vet du vem jag är? Ja,jag vet vem du är Johan.

LoviiisA

Visst är jah bäst? Of coursee

Zoofie

Är det inte dags att skaffa en egen design?
Jo,det tycker jah. Jag har försökt flera gånger men he funka int.
Du kan ju gärna ge lite förslag!

Anna

Tror du på andevärlden? Nae,gör du?
Har du någon gång varit med om något hemskt som etsat sig
fast i ditt minne så du ibland mår extra dååligt? Jaaohjaa.
Hur många pojkvänner har du haft och är du kär idag?
Jag kan väl inte säga hur många jah haft,men det är ungefär 12-13 stycken kanske.
Och jag är inte kär i nån idag.

EMMY

Vilka bloggar checkar du oftast på? Dom bloggar som jag följer.
Vilken status har du nu? ?
Kan du börja videoblogga? Nej tyvär. Har ingen mick. Skaffar det snart.

Rebecca

Hur många pojkisar haru haft? Har jag redan svarat på.
Ä duuh kär i nån? Nooneeeee
Ä jag bästt? Du är bättre än bäst gumman:*
Visst ä jah het? Jaaohjaa;*

 








Kommentarer
Postat av: joanna

jooo! min blog:'(

2010-07-01 @ 20:40:18
URL: http://yoanna971.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0