Joannafuckingbest,tackförenunderbarkväll!

Tjaaa!

Kom nyss hem från våra kompisars stuga (INTE MIN STUGA JOANNA;)..)
Vi tänkte först bada vid deras strand,but it was to cold for that.
Så kom Critsher bah: Öj,ni kan ju bada på andra sidan av ''ön''!
Vi bah: Jahappp:D
Så då gick vi dit och det var typ kok hett där i vattnet!
SKÖNT
Sen kom vi tillbaks och bytte om,sen for vi ut och fånga spiggjävlar som vi aldrig fick tag på-.-
Hhahaha. Och sen for vi ut och roade oss i deras båt:*
Sen så gjorde vi massa mer ,as kul hade vi!
Tack för den stunden babee!:*
Här får ni lite bilder:

 Sööta ni är:*

 Och sööta vi är:*? LOL

 Pusspuss på dig:*

 Nemeen gud,kom den med?

 Joanna gör reklam för sina fina ben!

 Jag road i båten?

 Kurt!

 Missbildad Joanna?;)

 Forever<3<3<3

 Snygg? NÖÖÖÖT

 Tihiiiii:*

 Sen låg vi i sängen och myste, Grrrrr:*

 Försöktee,men miss:P

 Fint du ror?:*

 Kust+Jag= Ickee sant..

 Fin rock du fick ha på dig babeee:*?


Här kan ni få bara vanliga bilder:D




















Men nu ska jag vara social med Joanna på msn!
HEJDÅ<33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0