Tjoohooobree,länge sen iknow

Nu var det ett tag sen jag bloggade och det suger,men har
varit med kompisar,stan osv. Så ibland har man inte tid för bloggen. Men eftersom jag
har varit så slarvig ,så tänkte jag göra ett långt inlägg!
Jag vakna typ 11? Sen så följde jag pappa te stan,för han skulle klippa sig.
Hos min syrra ,loves her men vem älskar inte sina syskon?;)
Sen så när jag kom hem for jag och Robin ut och sprang
typ 6-7 km. Och när vi kom hem efter det så väntade Johan utanför mitt hus.
Så då var jag med han ,vi typ bada i harakärn osv osv
Hahah,Robin var oxå med och han hade typ skrattanfall hela tin
Nog prat om det. Joanna och Emmy kommer hem imorgon!!
Vet inte vad jag ska skriva om,men ni kan få ett sånt här grejss
DAGENS

OUTFIT: Adidas''kofta'',jeans,grönt linne.
SAKNAD: Friendserna,hahah
FAIL: Döda en groda genom att slänga han i vattnet...
HUMÖR: Glaad ofc
LÅT: Airplanes- B.o.B
VILL HA: Ett par byxor:$
SMINK: Mascara
FRISYR: Uppsatt
ARMBAND: Nån greej

Naee,nu ska jag vara social.
Byee bitchess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0