Schnögga vii är,ALLTID:D<3

                                                                  Tjenää!

                           Jag och Joanna var på stan idag och shoppa,och åt.. Sen drog vi te mig
                            och hade ansiktsmask. Men.. Idag fick jag en dator,kan visa sen:D
                                    Just nu sitter jag iaf och snackaar på msn med Simon och 
                                  Willee. Kulkul
                                           Här får ni bilder på vad jag och Joanna köptee:
                                    

                                                     
                                                                 
                                                                         Pussar/ Minnalove♥
                                     
                                   


Kommentarer
Postat av: en

nu är de du som sug på uppdatera!!!!!!!!;)<3<3<33<3

2010-07-19 @ 23:12:12
Postat av: joanna

första komentaren va från mig;) kram älskh dig<3<3<3<3

2010-07-20 @ 22:28:41
URL: http://joannabusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0