Julklappppaaaaar

Haha,  har tyvär inga bilder på vad jag fått men kan säga vad jag fått;
* Presentkort hm, 300KR
* Biocheck, 120KR
* Spetströja, Gina
* Tröja, Gina
* Linne, Gina
* Enkelsvarttröja, Cubus
* Strassarmband, Glitter
* Godiiiis
* Mobil, HTC wildfire
* Typ hål i tungan...
* As snygga skor
* Parfym, Celine Dion.
* Hudkräm
* Sockar
* Mascara

Juste jag ska ju få göra om mitt rum helt, alltså tapetsera, byta säng,
he nya hyllor osvosv.
Så det är nog en ganska dyr julklapp, (kanske därför jag inte fick
nå många julklappar idag?)

Ajja imorgon ska typ släkten fika i Bodan. Och då får jag entligen träffa min
kusin(A) Men ha det bra, pusssss

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA asså åh jag får damp, vadå "kanske därför jag inte fick nå många julklappar idag?"?!

2010-12-29 @ 23:00:11
URL: http://emmagjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0