Nyss vaknat

Hejsan,har nyss fixat mig på kort stund.
Så snart dra jag och är med Joanna,Wille ochgreniiiz!:D



Dagens humör: Glaad
Dagens borde: Frukost
Dagens frisyr: Kolla upp
Dagens klädsel: Linne,dansbyxor och underkläder
Dagens smink: Mascara,kayal
Dagens smycke: Örhängee,armband
Dagens planer: Kompisar,soola om det går(A)
Dagens vill ha: Pengar always
Dagens längtan: Noliia
Dagens fundering: Ingen
Dagens beroende: Musiik
Dagens personer: Wille,Joanna och Greniiz osv
Dagens saknad: Emmyy
Dagens roliga: Hhah,joanna typ.
Dagens låt: MÅNGA;D
Dagens bild: Den där uppeee







Kommentarer
Postat av: Emmy

Heej, ni som läsR detta kan väl ta en pytteliten titt i min blogg :] Kraam på er :*

2010-08-11 @ 22:21:03
Postat av: Emmy

Min bajsbloggadress är www.emelye.bloggsida.se

2010-08-11 @ 22:24:11
URL: http://www.emelye.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0