Ms.Hill

Idag var jag inte på skolan,är typ sjuk.Har ont i huvudet och jätte
jätte förkyld osv osv. Men imorgon tror jag att det blir att jag ska till
skolan,får ju inte missa för mycket;) hahah! Men inatt då vakna jag
typ 2 gånger,sen vakna jag helt kl halv 7 och trodde jag kanske skulle
till skolan,men det blev ju inte. Så då gick jag ner och ringde mamma och
sa att jag var sjuk. Sen gick jag och försökte få någonting i magen,men
det gick inte bra! Så sen somna jag om kl 10 på morgon och vakna vid 3.
Länge jag soov,hehe. Och när jag vakna låg Ville min hund på mitt huvud,
förjag hade såhär hett en kudde på mitt face för det var så ljust. Så det
vah lite kul heheh. Nu ligger jag med datorn i knät,och dunkar musik..
Anja försöker tvinga med mig till kåken ikväll,men jag orkar värkligen inte.
Så isåfall får hon komma hit och vah med mig. Då får hon skylla säg själv om
hon blir sjuk. Är jätte hungrig också men jag får inte ner något i magen?:O
Vet inte vad som lixoom är fel..Men nu kom mamma och pappa hem,så ska
se om jag får ner nått i mag'n min nu. Hååååååj



Tog denna bild i finland,fin va?


Btw. Dethär är Ville. Sööt va?;)

Kommentarer
Postat av: angelica<3

saknar dig gumman och krya på dig <33<3(L)

2010-08-31 @ 21:23:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0