Kolla på den,Joanna dööör

http://www.youtube.com/watch?v=_q727ldOzUc 

Aja ,sitter ju nu hos syrran och ho liger och söööver,Ester också så jag har inget att göra lixom.
Eller jo. Sitta vid datorn och klickar runt lite på olika bloggar osv. Sen ikväll
ska jag vara med Wille M,Joanna och Grenholm. Vi ska vah på kanot ,NAJJJJSS.
Så jag måst typ hem kl 2-3 nåsånt ,så då ska Hanna sjussa mig hem.
Eller så måst jag fan ta bussn.Så medans ska jag gå runt på stan och kolla liiiiiteee.
Men igår sa mamma att jag skull börja få månadspeng ,och det skulle typ vara 500 lr något sånt.
Dee eeeeeeg!!! ,Joanna logga nyss in men hon sa att det åskar i Ursviken så hon skulle loogga in snart igen.
Men nu måst jag gå och ätaa frukost!         PÖÖÖSSSS   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0