jag sug på blogga

tja

men jag dampa för att Emmy gör aldrig en ny header till mig:(
men jag ska inte vara depp förde.
jaao.
kan säga vad jag gjort senaste dagarna.


MÅNDAG.
Vakna typ 10 gjorde mig klar,sen cyklade jag,Joannna
och Emmy till vb (vitbergsbadet).
Det var as jobbigt,men sen så skulle vi ju cykla hem igen?
wtf lixoom.
Sen for jag hem troojag och skulle äta.
sen kom jag int ihåg...
men jag la mig typ halv 2.

TISDAG.
Vakna typ halv 11 ,gjorde mig klar sen drog jag till
kanot för jag,Joanna och Emmy skulle paddla canadensare
till båtmuseet och äta lunch där (macka).Och då ringde Johan
till mig och sa att vi dissa han för vi sa att vi bara skulle 
vara tjejer.haha girlpower yeah. Så dom sa jag att han skulle
komma efter 1 timma. Men vafan så kom han efter 1halvtimma.
Ahja. Men när vi kom fram
var mackorna typ dyra så jah palla int köpa någon,men då köpte
jag en godisrem istället:D hehe
sen drog vi till kanot och basta jävlarns i 80 grader
med kläder. hothot. Sen drog jag hem och åt,och såg lite
på tv, sen ringde Joanna och sa att jag skulle följa till
Kanot för hon skulle ha träning. ehh typ 10 500 meter?!
Inte lite slut hon var,hahah ja för när hon skulle ta sig upp ur
kanoten till bryggen så ramla hon i åt andra sidan vafaan?
Ni skulle fatta vilket gott skratt jag och Alle fick då.
haha jävlar joo. Men sen så gick vi in och tog en varm dusch
så efter det så sprang vi bara ut och tog 2 dopp.
sen drog jag hem och nu sitter jag här och skriver detta långa inlägg
som kom ta år fyfan. Men nu orkar jag inte skriva mer
om idag.haha


Men imorrn ska jag,Joanna,Emmy,Johan och kanske Wille
till vb. Det kom och äga. TAGGA SATAN:D
Nee,men nu ska ni få en bild på mig
och min broder sen ska jag dra och
snart sova. Måst ställa om dygnet,annars kom jag fan aldrig kunna vakna
när det är skola...
Nae,men ska se nå jävla program.
Justjaa ,jag ska ju duscha. FAN nu måst jag skynda mig

Robin fick en liten konstig min för ni ser ju somsagt
att Ville luktar han i örat.HAHAH.

Det här blev typ det längsta inlägget EVER AND EVER
hahah. men det var för jag int bloggat..
Heejdå alla söta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0