Discoo med b-rudar:)

Igåår var jag på discoo ,med brudaarna;D
Vaar där från typ 19.15 till 23.00 ,För då kom Tildas farfar och hämta oss:(
Vii träffa iaf Några : Emil a , Arviid, Johan , Simon G , Anja , Ida , OSV..
aJAA,Nu ska jag typ draa,fast ändåå inte..Deet var ju ett tag sen jag skrev ett inlägg så
nu vill jag göra ett långt :D
Men miin cp dator buggar och jag kan inte ladda biilder från mobilen
till datorn:'( (N)
Så ni kommer att få biilderna snart när jag fått hjälp av experten EMMY:D
Hahhaha,men ni MÅSTE jag draa ...Tjaråå !

Kraam♥

Kommentarer
Postat av: Emmy

önskar att jag inte hade loggat in på msn idag o du vet nog vrf...

2010-04-17 @ 11:01:18
URL: http://emelye.bloggsida.se
Postat av: vfr ville inte emmy det?

svar!!!

2010-04-17 @ 14:34:28
Postat av: anja

minna suger:'(

2010-04-17 @ 17:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0